eller respekt for reklamefilmens store påvirkningskraft. Vel.. jeg var kanskje positiv i utgangspunktet, det skal jeg innrømme, men at det bare skulle gå 10 minutter fra jeg hadde sett reklamefilmen for den nye lørdagspizzaen til det allerede stod en i ovnen hjemme hos oss, det hadde jeg ikke trodd.
Og nå står allerede det fjerde eksemplaret og godgjør seg. Det skal innrømmes at det hyppige inntaket siste uka har mest å gjøre med influensa som har rammet hele familien på en gang, (..noe som medfører enkle matløsninger), ikke at vi er hypnotisert av reklamen.
Men når det er sagt. Den nye grandiosaen er god og det anbefales å prøve. Husk rømme.
Og vil du se reklamen så ligger den her : www.grandiosa.com
Har du noen gang hoppet på en reklame før det har gått en halv time??
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
haha, det skal sies at det har jeg ikke gjort, men jeg har en gang sett en reklame og bestemt meg i det jeg så den at den skal jeg ha :P det var en barber høvel av typen mach 3 Power, som Øyvind viste meg utfra ett Gadgets blad :P det var om rare ting som David Beckham hadde :)
jeg hadde kjøpt den der å da, men den var ikke kommet til landet enda, så det var litt vanskeli, kan du si :)
men jeg fikk den 5 mnd. senere på vei til India på Schipol i Amsterdam...
men er dere syk hele gjengen asså, ikke heldig, men her skal det bees, så må sykdommen lees.... lol (dårlig ordspill - Red. anm.)
hej då
nei, men man skulle vel tro det..
det var bare en gjengivelse av hva jeg følte der og da.
men dersom de gav meg et tilbud på et visst kvantum av den nye pizzaen så hadde jeg nok latt meg kjøpe ;)
Legg inn en kommentar