04 november 2006

Puss, puss... opp!

gjør det selv.
klart du kan.
byggevarekjedene er flink til å oppmuntre i reklamefilmene sine. og jeg har latt meg lure ut på glattisen. den siste uka har jeg plukket ned el-anlegg, revet to vegger og skrapet bort et lag med avrettingsmasse (som var så skjevt at jeg ikke kunne la det ligge). kjelleren skal pusses opp. ryddinga var altså bare første skritt på vegen... nå skal jeg ikke bli dyp og dra ut noen viktige sannheter fra dette. bare meddele hva tiden går med til her i huset (sånn bortsett fra studier, bleieskift og andre daglige gjøremål) og forklare hvorfor jeg ikke har blogget ekstremt ofte i det siste.

kan anbefale en tur innom norvalds lengre forklaring på hvorfor blogging er vanskelig.
herlig lesning.

1 kommentar:

Frode sa...

Hei! Først skal eg si at Eddie tipset meg om bloggen din, så eg stikker innom av og til. :) Deretter et oppussingsråd: Det tar alltid mye lengre tid enn man tror. Men man lærer masse når man gjør det selv og det er alltid nyttig. :-) Vær velsignet!